Usein kysytyt kysymykset  -  nettikaupasta, tuotteista ja nettisivuston sisällöstä

Miten tilaus tehdään?

Kun olet tehnyt tilauksen nettikaupastamme, lähetämme sinulle vahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta. Sitten lähetämme sinulle laskun sähköpostitse tilausvahvistusta varten (ole hyvä ja tarkista tuotteet, lukumäärät ja värit). Jos lasku on oikein maksa lasku siinä olevien pankkiyhteystietojen mukaan. Kun olemme saaneet suorituksesi (yleensä yhden työpäivän kuluessa), lähetämme sinulle sähköpostilla vahvistuksen ja järjestämme välittömän toimituksen. Saat tilauksesi 4-5 työpäivässä.

Miten muutan tai peruutan tilaukseni?

Voit muuttaa tai peruuttaa tilauksesi ennen kuin olet saanut tiedon lähettämisestä. Kun tilaus on lähetetty muutoksia tai peruutuksia ei voi tehdä.

Mitkä ovat maksutavat?

Voit maksaa:

  • Pankkisiirrolla - maksuton.
  • Luottokortilla tai PayPal: in kautta- jos käytät tätä vaihtoehtoa laskuun lisätään 5% provisio koska hintamme nettisivuilla ovat tukkuhintoja eivätkä sisällä maksuprovisiota jonka pankki ottaa luottokorttimaksuista.

Kuinka turvallinen nettitilaus on?

Tilaus on täysin turvallinen. Emme pyydä sinulta luottokortti- tai pankkitilitietojasi maksun aikana.

Täytyykö minun maksaa arvonlisäveroa?

Hinnat nettisivustolla ovat alv 0%. Jos sinulla on alv-numero, on alv 0% tuotteiden ja kuljetuksen hinnasta. Jos sinulla ei ole alv-numeroa, on alv 21% tuotteiden ja kuljetuksen  hinnasta.

Mitkä ovat kuljetusvaihtoehdot?

Toimimme yhteistyössä kuljetusliikkeiden DHL ja DPD kanssa. Molemmat tarjoavat mahdollisuuden seurata tilauksesi kulkua netissä.

Mitkä ovat kuljetuskustannukset?

Kuljetuksen hinta riippuu tilauksen painosta. Suosittelemme että teet luonnostilauksen nettikaupassamme. Nettisivusto laskee kuljetuskustannukset ennen kassaa.

Koska saan tilaukseni?

Heti kun saamme maksusi lähetämme tilauksesi DHL:n tai DPD:n kautta, saat vahvistussähköpostin seurantanumerolla, jolla voit seurata tilauksesi etenemistä netissä. Saat tilauksesi 4-5 arkipäivän sisällä.

Miten toimitusta odotellessani tarkistan tilaukseni tilan ja missä se kulkee?

Heti kun saamme maksusi (normaalisti yhden työpäivän kuluessa) lähetämme sinulle sähköpostin, jossa on seurantanumero.

Tilaukseni vaurioitui kuljetuksen aikana, mitä teen?

Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana, korvaamme tuotteen maksutta. Ole hyvä ja tarkista pakkaus kun vastaanotat tilauksen kuljetusyhtiöltä. Jos pakkaus on vaurioitunut, tee siitä merkintä kuljetusliikkeen toimitusdokumentteihin.

Mitä eroa on rekisteröitymisen ja pikakassan välillä?

Rekisteröityminen ei ole välttämätöntä. Voit tilata pikakassaa käyttäen. Muista että se on luonnostilaus, jota voit muuttaa tai jonka voit peruuttaa koska tahansa ennen lähettämistä.

Mitä hakuvaihtoehtoja nettikaupassa on?

Nettikaupassa on selkeä ulkoasu. Etusivun vasemmassa laidassa on 7 pääkategoriaa jotka tarjoavat laitteet ja kalusteet kauneusalan ammattilaisille. Voit myös etsiä määrättyä artikkelia “etsi”-ikkunassa tuotekoodilla tai avainsanoilla.

Onko tilausajoissa rajoituksia?

Voit tilata koska vain, mutta jos jätät tilauksen klo 18 jälkeen saatat saada vastauksen vasta seuraavana aamuna klo 9. Toimistomme on auki arkipäivinä maanantaista perjantaihin klo 9.00-18.00. Muistathan että jos tilaat lauantaina tai sunnuntaina otamme sinuun yhteyttä maanantaina.

Ovatko kaikki tuotteet välittömästi saatavilla?

Tavarataloome on suurin Baltiassa ja Skandinaviassa ja meiltä saa kaikki tarvittavat tuotteet kauneusalan ammattilaisille. Kaikkia tuotteitamme on aina varastossa. Jos jokin tuote on poikkeuksellisesti loppuunmyyty, ilmoitamme siitä sinulle heti saatuamme tilauksesi.

Entä jos tuotetta ei ole varastossa?

Otamme sinuun yhteyttä heti tilauksen saatuamme ja ilmoitamme saatavuudesta. Jos tuote on loppuunmyyty, kerromme koska voimme sen toimittaa tai tarjoamme tilalle toiminnaltaan ja hinnaltaan samankaltaisen tuotteen.

Miten palautan tai vaihdan tuotteen?

Tuotteen voi vaihtaa jos se on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai ei toimi. Tällöin se vaihdetaan maksutta. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kolmen päivän kuluessa alkuperäisen tuotteen vastaanottamisesta, se voidaan tehdä, mutta tällöin maksat kuljetuskustannukset itse

Onko tuotteessa takuu?

Tarjoamme vuoden täystakuun. Jos tuotteen kanssa on ongelmia, lähetä meille valokuva ja kuvaus ongelmasta jotta voimme selvittää asian mahdollisimman pian. Tuotteesi korjataan tai korvataan toisella maksutta.

Saanko saman takuun kuin kaupasta ostaessani?

Kyllä, saat saman yhden vuoden takuun.

Mitä takuu kattaa?

Annamme takuun ja takuunjälkeisen huollon, jos jotakin sattuu yhden vuoden takuuaikana, tuotteesi korjataan tai korvataan uudella ilman veloitusta.

Kuinka saan otteen tilauksestani?

Kun olet tehnyt luonnostilauksen pikakassalla saat automaattisen vastauksen. Se tarkoittaa että tilaustasi käsitellään.

Onko teillä myymälä jossa voin nähdä tuotteen?

Kyllä vain, meillä on 'cash’n’carry'-myymälä SALON LINE sekä näyttelyhuone jossa voit nähdä kaikki laitteet ja kalusteet Riiassa, Latviassa. Olet tervetullut käymään koska vain.

Miten voin tietää että olette luotettava kauppakumppani?

Liikkeemme SalonLine on ollut toiminnassa jo vuodesta 2001! Meillä on vakituisessa asiakaskunnassamme yli 12 000 kauneusalan ammattilaista ja kauneushoitolan omistajaa ja yli 35 000 eri tuotetta kauneusalan ammattilaisille, kauneushoitoloille, terveyskylpylöille, tatuointistudioille, lääketieteellisille laitoksille, kauneusalan kouluille ja kaikille muille jotka ovat kosketuksissa kauneus- ja terveysteollisuuden kanssa. Online-kauppa www.salonline.fi  on mitä parhain yhteistyökumppani ja johtava kalusteiden, laitteiden, tarvikkeiden ja sähkölaitteiden toimittaja kauneusammattilaisille. Jos haluatte voimme toimittaa teille lausuntoja aikaisemmilta asiakkailtamme.